مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان؛

گیلان در بسیاری از شاخص ها در رقابت با سایر استان ها از متوسط کشوری جا مانده است


۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۵ | کد خبر: ۳۰۴۲۵ چاپ

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با حضور در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر رشت ضمن تشکر از تعامل سازنده و موثر موجود با شهرداری و شورای اسلامی رشت، خواستار تعمیق روابط فی مابین جهت تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی مشترک شد.

گیلان در بسیاری از شاخص ها در رقابت با سایر استان ها از متوسط کشوری جا مانده است
کلانشهر: محمدتقی مهدیزاده در نشست علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: اهمیت برق امروزه در لایه‌های مختلف زندگی بشر بروز و نمود پیدا کرده و به همان اندازه مدیریت مصرف  انرژی هم حائز اهمیت است.

وی افزود: گیلان در بسیاری از شاخص‌ها در رقابت با سایر استان ها از متوسط کشوری جا مانده است و در این دولت تلاش شده این شاخص‌ها ارتقا پیدا کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به نقش اتحاد، همدلی و انسجام در گره گشایی بسیاری از مشکلات، بیان کرد: انسجام، همدلی و اتحاد با محوریت امیدآفرینی در عرصه جهاد تبیین می تواند اولویت مدیران گیلانی قرار گیرد.

مهدیزاده با اشاره به تحمیل ۸۷۰ مگاوات خاموشی در گیلان در گذشته، اضافه کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته آمار خاموشی به ۱۶۵ مگاوات کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به مشارکت مردم و نگرش مدیریتی در کاهش خاموشی‌ها در کشور و گیلان افزود: مدیریت برنامه محور و مشارکت مردم در مدیریت مصرف انرژی سبب شد تا خاموشی‌ها را در بخش خانگی به صفر برسانیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا و افزایش مصرف گاز و برق بیان کرد: برای کاهش قطعی گاز و تدوام پایداری انرژی در بخش خانگی آماده هرگونه همکاری و همیاری لازم با شرکت گاز استان گیلان هستیم.

مهدیزاده با اشاره به اقدامات ارزشمند شرکت توزیع نیروی برق گیلان در تعویض شبکه سیمی فرسوده با کابل خودنگهدار در استان، اضافه کرد: تاکنون ۱۲۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار در گیلان نصب شده و تا پایان سال این مقدار به ۱۳۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

وی از بهسازی روشنائی معابر گیلان خبر داد و افزود: برای کاهش مصرف برق و بازدهی بالا تمامی معابر گیلانی بهسازی و به روز خواهند شد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان از دستگیری ۳۵ سارق سیم و متعلقات شبکه توزیع برق در شهرستان رشت خبر داد و اضافه کرد: سرقت کابل‌های برق یکی از آسیب‌های جدی استان گیلان است.

گفتنی است در پایان این نشست از از دو نفر از برقکاران و سیمبانان امور ۴ توزیع برق رشت به جهت پاسخگویی سریع به درخواست مشترکین و سرعت عمل در رفع خاموشی ها تقدیر بعمل آمد.