رئیس دانشگاه هنر:

بازنگری و تغییر آیین نامه انضباطی دانشجویان یک نیاز بود


۱۴۰۱/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۰ | کد خبر: ۳۰۴۶۱ چاپ

رئیس دانشگاه هنر درباره تغییرات آیین نامه انضباطی دانشجویان گفت: بازنگری و تغییر آیین‌نامه انضباطی قبلی و ابلاغ آیین‌نامه جدید با توجه به شرایط زمانه انجام شده است. در شرایطی قرار داریم که بازنگری و ابلاغ آیین‌نامه جدید، یک نیاز بود. معتقدم، هیچ مشکلی در ارتباط با آیین‌نامه جدید وجود ندارد و بازنگری می‌بایست صورت می‌گرفت.

بازنگری و تغییر آیین نامه انضباطی دانشجویان یک نیاز بود
کلانشهر:دکتر محمدرضا حسنایی درباره آخرین وضعیت دانشجویان ممنوع‌الورود اظهار کرد: کمیته انضباطی در حال صدور رای است و تعدادی از دانشجویان طی چند روز گذشته احکام خود را دریافت کرده‌اند و رای صادره اعمال شده است. اغلب رای‌های صادره، مبنی بر "محرومیت" منجر به معلق‌شدن ترم نیست. اغلب این دانشجویان می‌توانند در امتحانات پایان‌ترم شرکت‌کنند اما تمام دانشجویان نمی‌توانند در امتحانات پایان‌ترم شرکت‌کنند. 

رئیس دانشگاه هنر درباره وضعیت دانشجویان ممنوع‌الورود این مرکز آموزشی گفت: اگر کمیته انضباطی، احکام این دانشجویان را صادر کند، ممنوع‌الورودی آنها لغو می‌شود. غالب دانشجویانی که ممنوع‌الورود بوده‌اند، می‌توانند در امتحانات شرکت کنند اما این موضوع شامل حال تمام آنها نمی‌شود. 

حسنایی در پایان خاطرنشان کرد: بازنگری و تغییر آیین‌نامه انضباطی قبلی و ابلاغ آیین‌نامه جدید با توجه به شرایط زمانه انجام شده است. در شرایطی قرار داریم که بازنگری و ابلاغ آیین‌نامه جدید، یک نیاز بود. معتقدم، هیچ مشکلی در ارتباط با آیین‌نامه جدید وجود ندارد و بازنگری می‌بایست صورت می‌گرفت.

نظر شما:

security code