تیبا صندوقدار ۳۰۰ میلیون، شاهین نیم میلیارد!

قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو سه شنبه ۲۷ دی


۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۶ | کد خبر: ۳۰۵۳۶ چاپ

پراید صندوقدار مدل ۹۹ را ۲۷۵ میلیون می‌فروشند. خرید شاهین حدود نیم میلیارد آب می‌خورد.۲۰۷ اتوماتیک با افت قیمت ۱۰ میلیونی پا به بازار گذاشته امروز سه‌شنبه ۲۷ دی آن را ۷۳۵ میلیون معامله می‌کنند.

قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو سه شنبه ۲۷ دی

کلانشهر: قیمت محصولات سایپا امروز سه‌شنبه ۲۷ دی تفاوتی با معاملات دیروز ندارد و مدل‌های این کارخانه با همان ارقام دوشنبه در بازار حضور دارند. تیبا صندوقدار که یکی از ارزان‌ترین سواری‌های فعلی است، ۳۰۰ میلیون دست به دست می‌شود و خرید ساینا دنده‌ای و کوییک دنده‌ای به همین اندازه آب می‌خورد.

قیمت شاهین به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده و کوییک اتوماتیک پلاس را ۴۰۵ میلیون می‌فروشند. پراید صندوقدار و پراید هاچ بک نیز به ترتیب ۲۷۵ و ۲۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شوند.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۲۷ دی با افت ۱۰ میلیونی نسبت به دیروز به ۷۳۵ میلیون تومان رسید. فروشنده‌های نسخه پژو ۲۰۷ دنده‌ای به همین اندازه قیمت پیشنهادی خودشان را پایین آوردند و حالا این مدل با قیمت ۵۵۵ میلیون تومان در بازار حضور دارد. قیمت دنا پلاس نیز با افت ۱۰ میلیونی به ۷۰۵ میلیون تومان تقلیل پیدا کرده است.


قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس ساده نیز با افت پنج میلیونی درمقایسه با خرید و فروش‌ها دیروز به ترتیب به ۴۵۰ و ۴۴۵ میلیون تومان تقلیل پیدا کرد و سمند EF۷ دوگانه‌سوز که ۴۹۰ میلیون معامله می‌شود، به همین اندازه نسبت به دیروز افت قیمت داشته است.