استاندار گیلان گفت: ساعت کاری ادارات و فعالیت مراکز آموزشی این استان از شنبه به روال عادی خود برمی گردد.

 بازگشت ساعت کاری ادارات گیلان به روال عادی از شنبه
کلانشهر:بر اساس مصوبه ششمین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز و برق گیلان، تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، فردا (پنجشنبه ۲۹ دی ماه) تعطیل شدند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان گفت: با توجه به همراهی مردم استان در مدیریت مصرف انرژی و در تداوم این همکاری در صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی و به منظور راه اندازی تعدادی از سی ان جی‌ها و واحد‌های تولیدی که مورد تقاضای مردم بوده است، روز پنجشنبه تعطیل خواهد بود.

او همچنین از بازگشایی تعدادی از جایگاه‌های CNG به منظور رفاه حال مردم خبر داد و افزود: فردا را تعطیل اعلام کردیم تا در ۲ روز پنجشنبه و جمعه صرفه جویی بیشتری صورت گیرد و از شنبه ساعت کاری ادارات و تمامی فعالیت‌های مراکز آموزشی شامل مدارس و دانشگاه‌ها به روال عادی خود برمی گردد.

استاندار ضمن قدردانی از همکاری مردم گیلان در صرفه جویی مصرف گاز و برق تصریح کرد: توانستیم از طریق قرارگاه جهادی، مدیریت هوشمندانه‌ای داشته باشیم تا خانواده‌ها دچار مشکل نشوند.

عباسی با بیان اینکه با توجه به صرفه جویی صورت گرفته، تعدادی از خطوط واحد‌های تولیدی نیز راه اندازی می‌شوند، گفت: در خصوص صنایع باید طوری برنامه ریزی شود که چرخ واحد‌ها بچرخد و گیلان از تولید باز نماند.

او همچنین زمان پایان فعالیت اصناف استان با هدف مدیریت مصرف انرژی را ساعت ۲۰ اعلام کرد و خواستار جدیت دستگاه‌های نظارتی و همکاری اصناف در اجرای این مصوبه شد و افزود: بر اساس این مصوبه رستوران ها، اغذیه فروشی ها، مراکز تهیه و توزیع غذا می‌توانند تا ساعت ۲۳ فعالیت کنند.

نظر شما:

security code