لایحه بودجه قبل از پایان سال نهایی می‌شود


۱۴۰۱/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۵ | کد خبر: ۳۰۶۲۴ چاپ

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش نمایندگان مجلس، در دو تا سه شیفت به طور قطع تا قبل از پایان سال نسبت به نهایی شدن لایحه بودجه ۱۴۰۲ اقدام می‌شود.

لایحه بودجه قبل از پایان سال نهایی می‌شود
کلانشهر: عبدالرضا مصری  در بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی برخوردار است اظهار داشت: تولید محصولات کشاورزی و صنعتی از جمله توانمندی استان بوشهر است که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی خرما در بوشهر بیان کرد: محصول خرما یکی از ظرفیت‌‌های مهم و بزرگ در استان بوشهر محسوب می‌شود که ضمن تأمین نیاز داخلی کشور، در صادرات با فرآوری آن اثرگذار است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه و جشنواره ملی خرما در بوشهر گفت: این مهم می‌تواند الگویی برای سایر کشت‌های ارزشمند کشاورزی در دیگر استان‌‌ها باشد.

مصری توسعه صادرات خرما را مورد تأکید قرار داد و افزود: انتظار می‌رود با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف آنچه مورد هدف اقتصاد مقاومتی که تأمین منابع کشور بدون نفت از طریق صادرات غیر نفتی است محقق شود.

وی در ادامه با اشاره به بررسی لایحه بودجه 1402 در مجلس تصریح کرد: عزم مجلس شورای اسلامی نهایی کردن و تصویب لایحه بودجه 1402 قبل از پایان سال جاری است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به رویکرد تعامل، همکاری و همفکری بیشتر همه مسئولان، مسائل و مشکل حقوقى مطرح در لایحه بودجه با گذشت طرفین برطرف شده است.

مصری افزود: در همین راستا به محض ارائه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی، کمیسیون تلفیق مجلس در چند شیفت کاری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلیات لایحه بودجه را مورد تصویب قرار داد.

وی اضافه کرد: اگر روند کار به همین منوال پیش برود و با رأی نمایندگان نتیجه کلیات یکشنبه آینده مشخص شود، مجلس شورای اسلامی در 2 تا سه شیفت به طور قطع تا قبل از پایان سال نسبت به نهایی کردن لایحه بودجه 1402 اقدام می‌کند.

نظر شما:

security code