اجرای طرح اسکله گردشگری در بندر انزلی


۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۵ | کد خبر: ۳۰۶۶۴ چاپ

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از اجرای طرح اسکله گردشگری تفریحی در بندر انزلی خبرداد.

اجرای طرح اسکله گردشگری در بندر انزلی
کلانشهر:ولی جهانی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های ویژه سرمایه گذاری گردشگری شهرستان بندرانزلی با اعلام خبر اجرای طرح اسکله گردشگری در بندر انزلی گفت: شهرستان بندرانزلی یکی از مقاصد اصلی سفر در گیلان مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه این موضوع موجب استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی از اجرای پروژه‌های گردشگری در این منطقه شده است افزود: می‌توان با بهره گیری از ظرفیت ممتاز و برجسته اسکله انزلی، لنگرگاه و واقع شدن در مجاورت پل تاریخی انزلی، شناور‌های گردشگری و ایجاد آلاچیق‌های متحرک با استفاده از تغییر کاربری شناور‌های صیادی به گردشگری تفریحی و توسعه و تجهیز اسکله تفریحی گردشگری بندر انزلی، اشتغال پایدار و جذب گردشگران را در این منطقه بیش از پیش فراهم کرد.

جهانی در ادامه از برنامه‌های در دست اقدام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان اشاره کرد و گفت: با مشارکت اداره کل شیلات استان طرح اسکله گردشگری دریایی شهرستان بندرانزلی در دست اجرا است، نقش ویژه این اسکله تفریحی و گردشگری در توسعه و رونق اقتصادی منطقه، خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در پایان خواستار تسریع در فرآیند اجرایی پروژه و رفع موانع موجود و هم افزایی و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی شد.