یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ در مجلس، عدم استقراض از صندوق توسعه ملی و بانک مرکزی را از نقاط قوت لایحه بودجه پیشنهادی دولت برای سال آتی قلمداد کرد.

نقاط قوت لایحه بودجه ۱۴۰۲ از نگاه یک عضو کمیسیون اجتماعی
کلانشهر:خلیل بهروزی فر در با اشاره به نقاط قوت لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، بیان کرد: یکی از نقاط قوت لایحه بودجه پیشنهادی دولت برای سال ۱۴۰۲ این است که به سمت برنامه محوری حرکت شده است که این امر نیازمند اصلاح ساختار بودجه بوده که اراده دولت نیز بر همین اصل است. از سوی دیگر در این لایحه شاهد توسعه خدمات بیمه پایه هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در لایحه بودجه سال آتی دولت پیش بینی کرده تا کسانی که در دهک پایین جامعه قرار دارند نظیر سه دهک اول، به صورت رایگان از بیمه سلامت برخوردار شوند. همچنین از دیگر نقاط قوت لایحه بودجه سال آتی عدم استقراض از صندوق توسعه ملی است. اگر دولت در بخش منابع بودجه به صندوق توسعه ملی نیز نگاه می‌داشت، شاهد افزایش تورم و رشد نقدینگی بودیم.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم استقراض از بانک مرکزی نیز از دیگر نقاط قوت لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور به شمار می رود. نقاط قوت متعددی در لایحه بودجه سال آتی وجود دارد. ان شاءالله با همکاری نمایندگان در مجلس نیز این نقاط قوت تقویت خواهد شد.

نظر شما:

security code