چاپ دوم کتاب « مجری تلویزیون، کنشگر گفتاری در سیاستگذاری عمومی. لازمه ها و توصیه هایی برای اجرا » به قلم مهدی لطفی چهاردِه راهی بازار کتاب شد.

چاپ دوم کتاب «مجری تلویزیون، کنشگر گفتاری در سیاستگذاری عمومی» منتشر شد

کلانشهر: این کتاب که چاپ اول آن در زمستان 1400 منتشر شد(اینجا بخوانید) حاصل مطالعه، تحقیق، ترجمه‌ و بیش از هر چیز، نزدیک به بیست سال تجربه‌ی اجرای مهدی لطفی چهاردِه در تلویزیون است و در ۱۹۲ صفحه ، در قطع رقعی، با طراحی روی جلد توسط بهرنگ جدی توسط « انتشارات بلور» به چاپ دوم رسیده و راهی بازار کتاب شده و در شبکه جامع کتاب گیسوم به نشانی www.gisoom.com قابل خرید و دریافت بوسیله پست در سراسر ایران است.

در بخشی از این کتاب می خوانید؛

دیل هاریسون کارنگی روانشناس و مربی تعلیم و تربیت سرشناس آمریکایی معتقد بود ؛ ارزش موقعیت ما به وسیله این چهار چیز که به واسطه آنها با مردم در تماس هستیم ، معلوم می شود .

 *آنچه انجام می دهیم، *آنچه جلوه می کنیم، *آنچه می گوییم، *آنطور که می گوییم .

به عقیده نگارنده این کتاب و با استناد بر گفته وی ، مجریان و کسانیکه «بر» و «نسبت به» آنچه می گویند و آنطور که می گویند «تسلط و تبحر دارند، موفق تر، اثرگذارتر و ماندگار تر اند ...»

گفتنی است؛ مهدی لطفی در این اثر تلاش نموده است که این کتاب با تبیین اهمیت و ارائه لازمه ها و شیوه های کنشگری گفتاری برای علاقمندان به آموختن لازمه های اجرا در تلویزیون و همچنین سخنرانان، آموزگاران، اساتید دانشگاه، دانشجویان، سکانداران نهاد‌های حاکمیتی، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی، وکلای ملت در پارلمان‌های محلی و ملی و همه‌‌ی کسانی که موفقیت‌ در کار یا کسب شان مستلزم داشتن قدرت کنشگری‌گفتاری، حضور در برنامه‌های تلویزیونی و بهره مثبت گرفتن از همکلامی با مردم است، سودمند باشد.

حمید محمدی درباره عدم همکاری با سری جدید فوتبال ۱۲۰:
من با کس دیگری دست داده بودم

نظر شما:

security code