مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از محکومیت یک شرکت بازرگانی در استان به دلیل عمل نکردن به تعهدات ، با بازگرداندن بیش از ۲۰ میلیارد تومان ارز به بیت المال خبر داد.

وی افزود: با شکایت بانک تامین کننده ارز و گزارش گمرک مشخص شد که این شرکت بازرگانی به رغم دریافت ارز دولتی ، هیچ کالایی را در مدت مقرر به کشور وارد نکرده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به احضار مدیر این شرکت به یکی از شعب تعزیرات حکومتی گیلان و ثابت شدن تخلف این شخص ، گفت: مسئول شعبه ، متهم را علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی ، به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۵۸۲ هزار تومان ، معادل ارز دولتی دریافتی به بیت المال محکوم کرد.
محکومیت ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومانی فروشنده کابینت در رشت
مدیر یک شرکت تولید مرغ در رشت ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه شد