گیلان قهرمان مسابقات قایقرانی آب های آرام مردان کشور شد

مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش مردان، با قهرمانی تیم گیلان در تهران به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، سعید علیپور با اعلام این خبر اظهار کرد: در پایان این رقابت‌ها، تیم قایقرانی آب‌های آرام مردان استان با درخشش و کسب 88 امتیاز قهرمان کشور شد و بالاتر از تیم‌های تهران و همدان قرار گرفت. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: در جریان این مسابقات که در مواد المپیکی برگزار شد، در رشته کایاک یک نفره 200 متر، علی آقامیرزایی از استان گیلان عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد؛ در فینال کایاک چهار نفره 500 متر، تیم گیلان با ترکیب ابوالفضل درجزی، پیمان قویدل، شایان مافی و امیر آقامیرزایی صاحب مدال طلا و مقام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شد.

وی بیان کرد: در فینال رقابت‌های 1000 متر کایاک یک نفره نیز علی آقامیرزایی با درخشش مجدد خود روی سکوی قهرمانی قرار گرفت تا مدال طلای این رشته را نیز بر گردن بیاویزد و پیمان قویدل دیگر قایقران گیلانی حاضر در این مسابقات، به مدال برنز این رشته دست یافت. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: در بخش فینال B ماده یک‌هزار متر کایاک یک نفره نیز عنوان قهرمانی به امیر آقامیرزایی از گیلان رسید و در مسابقات کایاک دو نفره 1000 متر، جواد مومنی و پیمان قویدل از گیلان مقام قهرمانی و مدال طلا را تصاحب کردند. 

علیپور خاطرنشان کرد: در رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، 111 ورزشکار در قالب 15 تیم از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند که به مدت دو روز در مواد المپیکی کایاک یکنفره 1000 متر، کایاک دونفره 1000 متر، کایاک یکنفره 200 متر، کایاک چهارنفره 500 متر، کانوی یک نفره 1000 متر و کانوی دونفره 1000 متر در دریاچه آزادی تهران با هم به رقابت پرداختند. 

نظرات شما:

آرمان رحیم زاده 3 دی 1397 ساعت 12:10

به به، بچه ها مچکریم

نظر دهید - پسندیدم 1

احمد 2 دی 1397 ساعت 01:10

تبریک

نظر دهید - پسندیدم 1

نظر شما:

security code