شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته،از امروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا شد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری گیلان در تهران برپا شد
کلانشهر : به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان،ولی جهانی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته از سوی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی کشور، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، از 18 الی 21 بهمن ماه، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: در این نمایشگاه معرفی فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری، جاذبه‌های گردشگری و کلیه فرصت‌ها در مباحث صنعت گردشگری انجام می‌گیرد.

او بیان کرد: همچنین حضور کلیه مقامات کشوری در این نمایشگاه، بر ضرورت برگزاری این نمایشگاه تاکید داشته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور وزیر محترم میراث فرهنگی، وزیر کشور از طریق وزارتخانه متبوع و همچنین از طریق اداره‌کل به منظور حضور استاندار محترم، مدیران‌کل استان و سایر مقامات فرمانداری و شهرداران و سایر مقامات استانی و نمایندگان محترم مجلس در غرفه گیلان که در سالن ۴۱ B ،غرفه ۲۴ برگزار می‌شود، صورت گرفته‌است.

جهانی در پایان گفت:همچنین اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان نسبت به برنامه‌ریزی رونمایی مسیرهای گردشگری خوراک گیلان، تعریف QRC جاذبه‌های گیلان و سایر برنامه‌ها اقدام کرده است.