سرمربی ملوان در مصاحبه پیش از دیدار برابر ذوب آهن اصفهان گفت : خوشبختانه با پیروزی خانگی و بازی خوبی که برابر نساجی داشتیم، تیممان به خوبی از لحاظ روحی ریکاوری شد و برایمان مهم است که برابر ذوب آهن نتیجه بگیریم. پیش از بازی نمی‌خواهم تاثیری در روند کار داوران بگذارم، تنها خواسته‌ام این است که عدالت رعایت شود و اشتباهات به حداقل برسد

می خواهیم عدالت رعایت شود / پروازمان به شکل عجیبی کنسل شد
کلانشهر: مازیار زارع در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و ذوب‌آهن، اظهار کرد: شرایط هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. به هیچ عنوان نمی‌توان با نتایج گذشته تیم‌ها شرایط مسابقه پیش رو را سنجید. ما از کیفیت تیم ذوب آهن با خبر هستیم و میدانیم چقدر انسجام تیمی خوبی دارند. باید با تمرکز و توان بالا در این مسابقه ظاهر شویم.

وی در خصوص مشکلات داوری در دیدارهای اخیر ملوان، افزود: کمتر می.بینید پس از بازی‌ها در مورد داوری صحبتی داشته باشم مگر اینکه در خصوص صحنه‌ای به یقین رسیده باشم . به گواه کارشناسان داوری در برنامه های تلویزیونی در همین ۴ بازی اخیرمان ۳ پنالتی مسلم به سود ما گرفته نشده است . الان هم این صحبت‌ها را مطرح نمی کنم که پیش از بازی بخواهم تاثیری در روند کار داوران محترم بگذارم ، تنها خواسته ام این است که عدالت رعایت شود و اشتباهات به حداقل برسد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان همچنین با اشاره به کنسلی پرواز تیمش برای سفر به اصفهان، تصریح کرد: متاسفانه سفرمان به شکل عجیبی کنسل شد و در حالی که هزینه پرواز را ۵ روز زودتر داده بودیم ۳ ساعت قبل از پرواز متوجه شدیم که نمی توانیم با پرواز به اصفهان برویم و ناچاراً ساعت ۳ بعد از ظهر از راه زمینی به سمت اصفهان حرکت کردیم. احتمالاً ۱۰،۱۲ ساعت پیش از بازی به اصفهان برسیم . باشگاه در این خصوص با باشگاه محترم ذوب آهن و سازمان لیگ مکاتبه کرده و امیدواریم با تاخیر دو ساعته بازی موافقت شود.

نظر شما:

security code