استاندار گیلان گفت:می خواهیم چای تولید شده از باغ تا فروشگاه در یک زنجیره صورت گیرد و این اتفاق مبارک باید در سایر نقاط استان نیز انجام شود تا چای‌های خشک فرآوری شده با کیفیت بالا به دست مردم برسد.

بهره برداری از یک واحد بسته بندی چای در روستای علیسرای سیاهمزگی شفت/تصاویر
کلانشهر: استاندار گیلان در آیین افتتاح یک واحد بسته بندی چای در روستای علیسرای سیاهمزگی شهرستان شفت بر ایجاد زنجیره ارزش در بخش صنعت چای استان تاکید کرد تا مردم از چای خشک باکیفیت بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛اسدالله عباسی صبح امروز پنجشنبه در آیین افتتاح یک واحد بسته بندی چای در شهرستان شفت گفت: مردم این منطقه محصولات چای خود را در این واحد خشک می کردند که الان با ایجاد زنجیره ارزش علاوه بر بسته بندی و فرآوری چای، محصولات خود را با کیفیت بیشتر در اختیار مصرف کننده داخلی قرار دهند.

وی دستیابی به زنجیره ارزش در محصول چای را یکی از اهداف مسئولان استانی در گیلان عنوان کرد و افزود: می خواهیم چای تولید شده از باغ تا فروشگاه در یک زنجیره صورت گیرد و این اتفاق مبارک باید در سایر نقاط استان نیز انجام شود تا چای های خشک فرآوری شده با کیفیت بالا به دست مردم برسد.

دکتر عباسی تصریح کرد: افزایش کیفیت محصولات چای علاوه بر ارزآوری شغل و درآمد بیشتری در منطقه ایجاد خواهد کرد و موجب دلگرمی مردم می شود .

استاندار گیلان در جمع صمیمی مردم روستای علیسرای سیاهمزگی از بخش احمد سرگوراب شفت نیز با وجود بارش برف حضور یافت و گفت: برای مسئولان استانی تعطیلی معنایی ندارد و در هر هوا و شرایطی باید به وظایف خود عمل کنند تا باری از مشکلات مردم برداشته و خدمت صادقانه داشته باشند لذا به مدیران اجرایی دستور داده ایم که پای کار بمانند.

وی به مردم این مناطق قول داد مشکلات محیط زیستی که از سوی آنان عنوان شد در جلسه مشترکی که امروز با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور مطرح و پس از دسته بندی و بررسی نسبت به رفع آن اقدام شود .

امروز در شهرستان شفت علاوه بر افتتاح یک واحد بسته بندی چای با 12 میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی 50 نفر؛ یک استخر شنای آموزشی فرهنگیان با مساحت 877 مترمربع و 70 هزار و 600 میلیون ریال اعتبار و آسفالت محیط پیرامونی مصلی این شهرستان توسط استاندار گیلان به بهره برداری رسید ."