جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق 38 ساله مسلح در شهرستان رشت خبر داد و گفت: یک قبضه سلاح جنگی به همراه 5 فشنگ مربوطه از این فرد کشف شد.

دستگیری سارق مسلح در رشت/ هفت تیرکشی به خاطر یک لپ تاپ
کلانشهر: سرهنگ "حسین حسن‌پور" در گفت‌وگویی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه، اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه است.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع تیراندازی و تهدید و متعاقب آن سرقت یک دستگاه لپ‌تاپ از مغازه تزئینات داخلی منزل در یکی از خیابان‌های شهرستان رشت در اوایل بهمن ماه سال جاری توسط یک نفر، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل مورد نظر، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس تحقیقات صورت گرفته و اقدامات فنی انجام شده، سارق سابقه‌دار شناسایی و در مخفیگاهش در شهرستان رشت دستگیر شد افزود: از محل دستگیری وی یک قبضه سلاح کلت جنگی و 5 فشنگ مربوطه کشف شد.

 

این مقام انتظامی از اعتراف سارق 38 ساله به جرم خود و فروش لپ‌تاپ به یک مالخر خبر داد و بیان داشت: مالخر 33 ساله دستگیر و لپ‌تاپ سرقتی نیز کشف شد.

 

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: سارق و مالخر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. وی در پایان با اشاره به نقش بی‌بدیل و همکاری مردم با پلیس برای برخورد با مجرمان از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.