باشگاه نساجی اعلام کرد خانم معلمی که آهنگ «گنگستر شهر آمل» را برای دانش‌آموزان پخش کرده و اخراج شده، را استخدام کرده است.

استخدام خانم معلم قائمشهری در باشگاه نساجی مازندران
کلانشهر: باشگاه نساجی قائمشهر از تیم های لیگ برتری و پرطرفدار فوتبال ایران اعلام کرد خانم صدف صفرزاده، معلمی که آهنگ «گنگستر شهر آمل» را برای دانش‌آموزان پخش کرده و اخراج شده، را استخدام کرده است.

در متن بیانیه باشگاه نساجی که در کانال اطلاع رسانی آن منتشر شده، آمده است: «ضمن تبریک عید مبعث، باشگاه نساجی در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی، سرکار خانم صفرزاده، آموزگار قائمشهری که اخیراً به دلایلی مورد بی‌مهری قرار گرفته را به استخدام باشگاه در می‌آورد تا از توانایی او در امور فرهنگی بهره ببرد. باشگاه نساجی متعلق به مردم قائمشهر، مازندران و همه نقاط ایران است و وظیفه حمایت از مردم ایران را روی دوش خود می‌بیند و تا حد توان برای دستیابی به این هدف تلاش خود را ادامه خواهد داد.»
بعد از انتشار این خبر در صفحه اینستاگرام باشگاه نساجی قائمشهر بیش از چهارهزار کامنت که عموما مثبت و در تائید تصمیم باشگاه نساجی است،در پای این پُست منتشر شده است.
منتقدان می‌گویند هر چند که ترانه منتشر شده در کلاس مناسب سن کودکان نبوده اما دانش آموزان این ترانه محلی را حفظ بودند. یعنی آنکه در زندگی روزمره خود شنیده بودند.(بیشتر بخوانید) همچنین گفته شده که این معلم پیش از این فعالیتهای خلاقانه ای برای آموزش دانش آموزان در کلاس داشته است و بعد از این ماجرا،آموزش و پرورش می‌توانست با تذکری به او موضوع را خاتمه دهد.

نساجی صفر - ملوان 1: بغض در شهر خسته!
پیشروی شاگردان تارتار ادامه دارد

نظر شما:

security code