به دنبال خبر اخراج یک معلم به دلیل انتشار یک ترانه محلی در کلاس،موجی از واکنش بین رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت. منتقدان معتقد بودند هرچند که محتوای ترانه محلی «گنگستر شهر آمل» مناسب سن کودکان نبود اما حق این معلم به دلیل سوابق کاری و آموزش‌های خلاقانه‌اش اخراج نبوده و نهایتا باید با یک تذکر به موضوع خاتمه داده می‌شد.

 با درخواست امام جمعه قائمشهر معلمِ قربانی شده  بر سر پخش موسیقی به کلاس برمی گردد؟
اختصاصی کلانشهر: به دنبال انتشار خبر اخراج صدف صفرزاده معلم یکی از مدارس غیرانتفاعی شهرستان قائمشهر در استان مازندران به دلیل پخش موسیقی نامناسب در مدرسه،آیت‌الله علی معلمی امام جمعه قائم‌شهر خواستار بخشش و بازگشت این معلم به کلاس درس شد.

در نامه این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مبعث پیامبر اسلام خطاب به استاندار مازندران آمده است که خانم صفرزاده معلم این مدرسه از اتفاقات پیرامونی پخش موسیقی نامناسب متاسف است و از مسئولین تقاضای بخشش دارد.

امام جمعه قائمشهر در ادامه از استاندار درخواست کرده که حکم اخراج معلم، لغو و خانم صدف صفرزاده به کارش ادامه دهد. موضوعی که در بعضی منابع خبری استان مازندران به عنوان بازگشت قطعی این معلم به مدرسه یاد شده است.

گفتنی است در روز پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه،حسین کمالی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خبر داد که یک معلم را به دلیل پخش «موسیقی مبتذل» در کلاس درس از مدرسه اخراج کرده و احتمالا مجوز مدرسه غیر انتفاعی را هم باطل می‌کنند.(بیشتر بخوانید)

به دنبال این موضوع موجی از واکنش بین رسانه‌ها (بیشتر بخوانید) و کاربران شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت. منتقدان معتقد بودند هرچند که محتوای ترانه محلی «گنگستر شهر آمل» مناسب سن کودکان نبود اما دانش آموزان این ترانه را حفظ بودند و این موضوع نشانه‌ای بر شنیدن آن در خانواده یا مراسم‌های دیگر محل زندگی‌شان بوده. از این گذشته حق این معلم به دلیل سوابق کاری و آموزش‌های خلاقانه‌اش اخراج نبوده و نهایتا باید با یک تذکر به موضوع خاتمه داده می‌شد.

شب گذشته هم باشگاه فوتبال نساجی قائمشهر اعلام کرد که خانم صدف صفرزاده را به استخدام این باشگاه درآورده است. موضوعی که با واکنش مثبت صدهها کاربر شبکه اجتماعی روبه رو شد.(بیشتر بخوانید)

حالا اینکه روز یکشنبه 30 بهمن معلم اخراج شده به کلاس درسش در قائمشهر برمی‌گردد یا راهی باشگاه فوتبال نساجی می‌شود هنوز روشن نیست.