گلزنی جهانبخش در یک بازی حساس


۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۸ چاپ

موتور گلزنی علی جهانبخش روشن شده است، برای او فرقی ندارد توپ روی زمین باشد یا هوا؛ آن را پیدا می‌کند و به تور دروازه می‌چسباند.

کلانشهر: درخشش مقابل پی اس وی آیندهوون برای علیرضا جهانبخش راضی کننده نیست. ورود به زمین مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی توسط آرنه اسلوت و برگرداندن نتیجه با دو شوت برق‌آسا، درست همان چیزیست که توقعش را از ستاره‌ای داشتیم که قبلا آقای گل هلند بوده است.

حالا اما همه شواهد نشان می‌دهد که جهانبخش به دنبال این است خاطرات نه چندان شیرین حضور در لیگ جزیره را فراموش کرده و به همان مهاجمی تبدیل شود که در نایمخن و آلکمار بود. این نکته را از مصاحبه‌ای ا‌و نیز می‌توان متوجه شد. همان جایی که از اعماق قلبش گفت: ما بازیکنان فاینورد به قهرمانی در هلند باور داریم و برای آن تلاش می‌کنیم.

فاینورد از هفته ۲۲ لیگ برتر هلند مقابل آلکمار رده دومی و رقیب اصلی این تیم در کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت. با تصمیم اسلوت، علیرضا جهانبخش از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب تیمش حضور داشت و به عنوان وینگر سمت راست، یکی از مهره‌های هجومی فاینورد بود.

اما شروع بازی بر وفق مراد آن‌ها پیش نرفت. در دقیقه ۱۷ دیلرسون به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا همه چیز به ضرر یاران جهانبخش باشد.

در ادامه فاینوردی‌ها فشار زیادی را برای ثبت گل مساوی روی دروازه آلکمار وارد کردند اما نتیجه‌ای نداشت تا اینکه باز هم وقت‌های اضافه شد و دوباره نوبت به درخشش ستاره ایرانی رسید.

در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول، اوسامه ادریسی از سمت چپ زمین، سانتر دقیقی را به خط محوطه ۶ قدم انجام داد و فرصت مناسب برای جهانبخش به وجود آمد؛ گویی که مثل یک فنر فشرده شده با سرعت در رفته و پس از برداشتن سه گام و پرشی بلند روی سر مدافع آلکمار، با ضربه سر محکم تور دروازه تیم سابق خود را می‌لرزاند.

 

علیرضا جهانبخش در حالی که هفدهمین بازی خود را برای فاینورد تا هفته بیست و دوم انجام داده، تا الان موفق به ثبت ۳ گل شده که در هفته‌های اخیر مقابل آیندهوون و آلکمار به دست آمده است. او در این تعداد بازی نیز ۳ پاس گل به نام خود ثبت کرده تا عملکرد نسبتا خوبی در بازگشت دوباره به هلند داشته باشد.

فاینورد در نهایت با گل دیرهنگام و دقیقه ۹۰ پدرسن، مدافع راست خود به برد ارزشمند و حساس ۲ بر ۱ رسید و حالا با ۴۹ امتیاز در صدر جدول اردیویسه هلند قرار دارد و اختلافی ۵ امتیازی با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود، یعنی آلکمار ایجاد کرده است.