۴ شهرستان استان گیلان در وضعیت زرد هستند


۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۳ | کد خبر: ۳۱۸۲۲ چاپ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ۵۱ بیمار کرونایی در استان بستری هستند،گفت: شهرستان های رودبار، صومعه سرا، فومن و ماسال در وضعیت زرد قرار دارند.

۴ شهرستان استان گیلان در وضعیت زرد هستند
کلانشهر: فردین مهرابیان با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری شدند، ادامه داد: وضعیت ۷ نفر از بیماران کرونایی وخیم گزارش شده است.

مهرابیان با اشاره به بستری ۲ بیمار در بخش‌های ICU در این مدت خبر داد و افزود: ۱۲ بیمار کرونایی نیز جهت دریافت خدمات درمانی ویژه‌تر به بخش‌های مراقبت‌های ویژه انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۶ بیمار کرونایی بهبود یافتند، ادامه داد: این افراد با صلاحدید پزشک از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند.

مهرابیان با اشاره به شهرستان‌های زرد کرونایی گیلان گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت رودبار، صومعه سرا، فومن و ماسال در وضعیت زرد (نسبتاً) پر خطر قرار دارد.

وی با بیان اینکه هیچیک از شهرستان‌های گیلان در وضعیت قرمز قرار ندارد، ادامه داد: مابقی شهرستان‌های گیلان در وضعیت آبی قرار دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: خوشبختانه با استفاده از روش‌های ساده‌ای مانند زدن ماسک می‌توان از انتقال این بیماری به دیگر افراد جلوگیری کرد.

نظر شما:

security code