فرمانده نیروی انتظامی کشور در یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی استان گیلان در مصلی رشت گفت: دشمن در طول ۴۴ سال گذشته متوالی علیه این ملت و کشور و نظام حمله کرده تا سرمایه این نظام یعنی انقلاب، امام (ره) و رهبری را از ما بگیرد و تا به امروز راه به جایی نبرده و ۴۴ سال دیگر هم تلاش کند به جایی نمی رسد.

توطئه های دشمنان علیه این نظام و ملت ۴۴ سال دیگر هم ره به جایی نمی‌برد/ افتخار شکستن محاصره نوبل و الزهرا به دست گیلانیان رقم خورد
کلانشهر: به گزارش ایرنا، سردار احمد رضا رادان عصر یکشنبه در یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی استان گیلان در مصلی رشت(گزارش تصویری را اینجا مشاهده کنید) تصریح کرد:این استواری و استحکام و اقتدار همه ناشی از اثر وجودی شهداست که گنجینه ای ناتمام با اثری ماندگار و بی پایان و تصرف ناشدنی توسط دشمن است.

وی عنوان کرد: اگر دشمن اثر وجودی شهدا را درک می کرد، متوجه می‌شد که این انقلاب از همان روز نخست با شهادت و سرور و سالار شهیدان اباعبدالله (ع) گره خورد.اگر کسی توانست نام و یاد و حماسه کربلا را از ذهن خارج کند می تواند نام و یاد و اثر شهدا در نظام جمهوری اسلامی را نیز به فراموشی بسپارد.

وی تصریح کرد : شهدای ما در این نظام و انقلاب به حضرت ابا عبدالله(ع) اقتدا کردند اما دشمن درکی از این مفاهیم ندارد چون اثر وجودی امام حسین (ع) سرور آزادگان جهان را درک نمی کند.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور ادامه داد: شهدا جان داده و از همه داشته هایشان ایثارو عبور می می کنند تا ما مسیر انقلاب را گم نکنیم و از سوی دیگر مقام شهید و شهادت عبرت آموز است. فرمانده نیروی انتظامی کشور اضافه کرد: ما وارث خون شهدا هستیم و اگر خوب از این میراث پاسداری نکنیم باید جوابگوی خون شهداباشیم.
یادواره ۴۵۵ شهید نیروی انتظامی گیلان (21)

وی ادامه داد: اگر بخواهیم شهدا را در قیامت ملاقات کنیم باید در مسیر شهدا قرار گیریم.

سردار رادان بیان کرد: فضای حقیقی جامعه ما نیز فضای شهدا و امام شهداست اما متاسفانه ما خود را اسیر فضای مجازی کرده ایم در حالی که باید شهدا و مسیر آنان را الگوی خود قرار دهیم.

وی افزود: اثر وجودی شهدا آن است که در پیچ و خم زندگی مسیر حرکت بدون لغزش را به ما یاد بدهند واین شهدا سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به شهدای گیلان نیز گفت: با غیورمردان گیلان از دیرباز آشناییم بزرگ مردان و زنانی که از قیام میرزاکوچک خان تا انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حریم، دفاع از سلامت و دفاع از امنیت هماره پیشگام بوده و حضوری موثر داشتند.

سردار رادان خاطرنشان کرد: تاریخ گیلان سلسله وار به شهادت، رشادت، گذشت و ایثار مشهور است و افتخارات زیادی را کسب کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: افتخار شکستن محاصره نوبل و الزهرا به دست گیلانیان رقم خورد و در کوههای کردستان رزمندگان گیلان افتخارات زیادی در مبارزه با اشرار از خود نشان دادند.

وی گفت: این دیار چنین مردمانی دارد که سرنوشت خود را باشهدا گره زده اند و قهرمانان ارزنده و شهدای گرانقدری که نثار انقلاب و میهن اسلامی کرده است T کم نیستند.

در یادواره ۴۵۵ شهید نیروی انتظامی گیلان، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، اسدالله عباسی استاندار، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند.
یادواره ۴۵۵ شهید نیروی انتظامی گیلان (22)

میزبانی از شهید گمنام ۲۰ساله که در سال ۶۱ در منطقه عملیاتی پاسگاه زید در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت رسید، رونمایی از کتاب عاشقان سبز ویژه ۴۵۵ شهید نیروی انتظامی گیلان، نوحه سرایی و تجلیل از تعدادی از خانواده شهدای نیروی انتظامی گیلان از دیگر برنامه های این یادواره بود.

نظر شما:

security code