توضیحات رئیس دادگستری کردستان درباره کشته شدن «مختار فتحی»:

مامور انتظامی روانه زندان شد / اینکه با این فرد به دلیل شعارنویسی برخورد شده صحت ندارد


۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۹ | کد خبر: ۳۱۸۳۹ چاپ

رئیس کل دادگستری استان کردستان از برخورد قاطع با فرد یا افراد خاطی در ماجرای کشته شدن جوان سقزی خبر داد و گفت: مامور انتظامی روانه زندان شد.

مامور انتظامی روانه زندان شد / اینکه با این فرد به دلیل شعارنویسی برخورد شده صحت ندارد
کلانشهر: خبرگزاری میزان نوشت:رئیس کل دادگستری استان کردستان از برخورد قاطع با فرد یا افراد خاطی در ماجرای کشته شدن جوان سقزی خبر داد و گفت: مامور انتظامی روانه زندان شد.

جت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص کشته شدن مختار فتحی جوان اهل شهرستان سقز اظهار داشت: بلافاصله پس از این اتفاق، دادستانی شهرستان سقز به ماجرا ورود کرده و در شعبه بازپرسی دادسرای سقز پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی گفت: 29 بهمن ماه سال جاری در مواجهه احدی از ماموران انتظامی شهرستان سقز با فرد متوفی ( مختار فتحی ) این فرد با شلیک گلوله کشته می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان افزود: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیا دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مامور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.

وی از تکمیل تحقیقات قضایی در این باره خبر داد و تصریح کرد: با هرگونه تخلف و یا جرم ارتکابی از ناحیه مامور انتظامی یا افراد خاطی در این پرونده مطابق قانون برخورد و نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

حسینی همچنین هرگونه فضاسازی و شایعه پراکنی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب در خصوص اینکه با این فرد به دلیل شعارنویسی برخورد شده است را، قویاّ تکذیب کرد.

نظر شما:

security code