قتل زن ۳۵ ساله به دست همسرش در کیاشهر


۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۵ | کد خبر: ۳۱۸۷۰ چاپ

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از قتل یک زن توسط همسرش در بخش کیاشهر خبر داد و گفت: قاتل ۴۱ ساله دستگیر شد.

قتل زن ۳۵ ساله به دست همسرش در کیاشهر
کلانشهر: به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ سید مهدی نجفی ‌پور، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دو نفر داخل یک دستگاه خودرو برلیانس در بخش کیاشهر، بلافاصله ماموران انتظامی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل با جسد نیمه‌جان و خون آلود یک زنی در داخل خودرو مورد نظر مواجه شده و بلافاصله وی را همکاری عوامل امدادی به بیمارستان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه همسر ۴۱ ساله این زن در محل دستگیر و یک قبضه چاقو از وی کشف شد، بیان کرد: متاسفانه این خانم ۳۵ ساله پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات ناشی از ضربه چاقو فوت کرد.

نجفی پور با اشاره به اینکه قاتل در اعتراف به بزه انتسابی خود علت قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی کنترل خشم در هنگام اختلافات را عاملی مهم در پیشگیری از بروز حوادث ناگوار اعلام کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.