فروش حضوری بلیت نوروزی اتوبوس آغاز شد


۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۲ | کد خبر: ۳۲۰۷۱ چاپ

پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از اول اسفندماه به‌ صورت اینترنتی آغاز شده بود و از امروز هم پیش‌فروش بلیت همزمان به‌صورت اینترنتی و حضوری از پایانه‌های مسافری انجام خواهد شد.

 فروش حضوری بلیت نوروزی اتوبوس آغاز شد
کلانشهر: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی، برنامه‌ریزی برای سفرهای مردمی هم آغاز شده و یکی از روش‌های حمل‌ونقلی، ‌اتوبوس‌های عمومی است که از پرتقاضاترین وسایل به‌ خصوص در سفرهای نوروزی به شمار می‌رود.

داریوش باقرجوان - مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای- درباره برنامه این سازمان برای سفرهای نوروزی به ایسنا گفته بود که طرح نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

در این راستا پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌های بین‌شهری از اول اسفندماه به‌ صورت اینترنتی آغاز شد و از امروز هم پیش‌فروش بلیت همزمان به‌صورت اینترنتی و حضوری از پایانه‌های مسافری انجام خواهد شد.

همچنین سامانه لیست انتظار برای اتوبوس‌های مسافری راه‌اندازی شده و در وب‌سایت پایانه‌های مسافری قرار دارد که مسافران در صورت مواجهه با تکمیل ظرفیت اتوبوس‌ها می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند تا در صورت انجام سرویس فوق‌العاده، به آنها اطلاع‌رسانی شود