با اهداء لوح تقدیر از سوی وزیر نیرو در جلسه شورای حفاظت آب استان گیلان ، با حضور استاندار گیلان از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان و همچنین مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان گیلان تجلیل شد.

تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان
کلانشهر: به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان ؛ در اولین جلسه شورای حفاظت آب استان در فصل آبی جاری که با حضور استاندار گیلان و همچنین ارسلان هاشمی رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه های شمالی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد ، با اهداء لوح تقدیر از سوی علی اکبر محرابیان وزیر نیرو از وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان به جهت تلاش های ارزشمند و مدیریت جهادی در تأمین بموقع آب کشاورزی در سال زراعی گذشته مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است ، در این جلسه همچنین با اهداء لوح تقدیر از سوی وزیر نیرو از مهران محمد حسن زاده مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان گیلان نیز قدردانی شد .

در متن این تقدیر نامه ها آمده است :

رشد و تعالی کشور عزیزمان مرهون تلاش های صادقانه و مدیون پشتکار و همت خادمانی است که آرمانی جز سربلندی و آبادانی کشور عزیزمان ایران ندارند.

بدینوسیله مراتب تقدیر خود را از تلاش ها و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در عرصه سازندگی ، آبادانی ، برنامه ریزی و مدیریت جهادی در تأمین به موقع آب کشاورزی اراضی شالیزاری استان گیلان در سال 1400 تقدیم می دارم.

عنایت حضرت دوست ، بدرقه همت بلند انسان هایی است که ضمیرشان تجلی گاه تأمل و تدبیر و عملکردشان الگوی راستین کسانی است که دل در گرو تعالی کشور خویش دارند.

از خداوند تبارک تعالی حسن عاقبت و توفیق روزافزون جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.  

نظر شما:

security code