سید شمسالدین نور حسینی رئیس اداره آموزشوپرورش لاهیجان در خصوص مسمومیت دانشآموزان ۲ مدرسه دخترانه لاهیجان اظهار کرد: صبح امروز گزارشی مبنی بر علائم انتشار گاز در ۲ مدرسه ابتدایی و متوسطه علامه طباطبایی و تاجگردون که در همجواری یکدیگر قرار دارند دریافت کردیم که بلافاصله کارشناسان بهداشت و اکیپ اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

نور حسینی با تأکید بر اینکه فردا مدارس شهرستان لاهیجان همچنان دایر است، بیان کرد: والدین تحت تأثیر رسانهها و برخی افراد که نیات سوء آنها بر همگان آشکار است قرار نگیرند تا فرزندانشان نیز با آرامش خاطر و بدون نگرانی بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.
نظر شما: