بیانیه وزیر کشور درباره مسمومیت دانشآموزان: از بدو پیدایش مساله مسمومیت، طراحان جنگ ترکیبی علیه ایران، با ایجاد آلودگی ذهنی-روانی کوشیدهاند تا التهابآفرینی را در سطح جامعه گسترش دهند و باعث تعطیلی مراکز تحصیل علم و دانش در کشور شوند.

در تحقیقات میدانی دستگاههای ذیربط، نمونههای مشکوکی یافته شده که برای بررسیهای تخصصی جهت شناسایی علل عوارض ایجاد شده در دانشآموزان، در آزمایشگاههای معتبر کشور در دست بررسی است
براساس اعلام وزارت بهداشت اکثریت افراد تحت درمان به صورت سرپایی مرخص و ۲۸ نفر در بیمارستان بستری شدند که تمامی این افراد جز دو مورد که دارای بیماری زمینهای بودند در کمتر از ۲ روز ، مرخص شدهاند.
در اولین فرصت نتایج آن توسط وزارت بهداشت به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید.
نظر شما:
زوج فعال گردشگری سوباتان در حادثه ای تلخ جان باختند؛ احتمال نشت گاز در اقامتگاه ییلاقی تالش