دستگیری دزد دوچرخه سوار در رضوانشهر


۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۶ | کد خبر: ۳۲۴۲ چاپ
دستگیری دزد دوچرخه سوار در رضوانشهر

سارقی که اقدام به سرقت ۶ دستگاه دوچرخه در رضوانشهر کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل ازگیل خبر، سرهنگ سید جعفر جوانمردی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در رضوانشهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری مرکزی و آگاهی با انجام یک سری اقدامات پلیسی و بررسی شیوه و شگردهای سرقت، یک متهم‌ را در این پرونده‌ها شناسایی کردند افزود: با هماهنگی قضائی، متهم در رضوانشهر دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی رضوانشهر تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به سرقت ۶ دستگاه دوچرخه از منازل مسکونی و فروش اموال سرقتی به ۳ مالخر اعتراف کرد.
سرهنگ جوانمردی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی ۳ مالخر دستگیر و دوچرخه های مسروقه کشف و تحویل مالباختگان در این شهرستان شد.
فرمانده انتظامی رضوانشهر در پایان با اشاره به اینکه سارق ۳۳ ساله و مالخران ۲۶، ۳۹ و ۵۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، ضمن رعایت نکات ایمنی در راستای پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.