جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس خصوص مسمومیت دانش‌آموزان به جماران گفت: اولیای دانش آموزان به شدت نگران هستند و رادیوهای بیگانه در خارج از کشور به طور مداوم سم‌پاشی کرده و در داخل هم به آن‌ها توجه می‌کنند، ضعف در عملکرد و اطلاع رسانی باعث شده است که مسائل پیچیده شود.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت: مسمومیت دانش‌آموزان قطعا توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی است/ ضعف در عملکرد و اطلاع رسانی باعث شده است که مسائل پیچیده شود

کلانشهر: سریال مسمومیت دانش‌آموزان کماکان ادامه دارد، اما روایت‌ها تا امروز از این جنایت علیه دختران متفاوت بوده است و این کم ‌کاری در اطلاع رسانی از سوی مسئولان به شدت مشهود است و این خود در تشدید نگرانی‌ها در سطح جامعه به شدت تاثیرگذار است.

 

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در این مورد به خبرنگار جماران گفت: در بحث مسمومیت دانش‌آموزان معتقدم که مسأله‌ای پیچیده و قطعا توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی است. مثل جریان مرحوم مهسا امینی که کشور را سه ماه درگیر کرد و اجماع جهانی علیه ایران تشکیل داد؛ و در پی این اتفاق آسیب‌های جدی به مردم و نظام زده شد. امروز هم نمی‌دانم چرا دستگاه‌هایی مثل بهداشت و علوم پزشکی نمی‌توانند اعلام کنند که این گاز از چه نوعی و چه موادی است و یا وزرات کشور به عنوان بخش امنیت داخلی چطور نمی‌تواند این مسئله را ریشه‌یابی کند؟! 

 

ضعف در عملکرد و اطلاع رسانی باعث شده است که مسائل پیچیده شود

کوچکی نژاد تاکید کرد: اولیای دانش آموزان به شدت نگران هستند و رادیوهای بیگانه در خارج از کشور به طور مداوم سم‌پاشی کرده و در داخل هم به آن‌ها توجه می‌کنند؛ ضعف در عملکرد و اطلاع رسانی باعث شده است که مسائل پیچیده شود.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: چند روز پیش شنیدم شهر کوچک ماسال در گیلان تمام مدارس دخترانه دچار این مشکل شدند. وقتی در رشت این اتفاق افتاد حداقل باید در شهرهای دیگر مراقبت‌های ویژه صورت می‌گرفت. نمی‌دانم چرا باید یک توطئه‌ای آشکار شود و آسیب جدی بزند بعد با مردم صحبت می‌کنیم؛ رادیوهای بیگانه حتی به غلط به مردم اطلاعات می‌دهند حال ما باید درست آن را اطلاع‌رسانی کنیم به نظرم کم‌ کاری‌های زیادی انجام می‌شود.

 

ضعف در اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها باعث رسانه‌های بیکانه قالب و اثرگذار باشند 

 نماینده مردم رشت در خصوص ضعف در اطلاع رسانی دولت و دستگاه‌ها، افزود: اطلاع‌رسانی دستگاه‌هایی مثل آموزش و پرورش، وزارت کشور و بهداشت دقیق عمل نمی‌کنند و این باعث می‌شود رسانه‌های بیرونی قالب می‌شوند و اثر می‌گذارند این مشکل را باید دولت حل کند و البته قوه‌قضائیه کُند عمل می‌کند و اگر به عنوان مدعی العموم اعلام جرم میکرد و در بعضی جاها که کم کاری کردند؛ مثل علوم پزشکی که می‌توانست با انجام چند آزمایش مسائل را برای مردم روشن کند و جای شک و شبهه‌ای برای آنان نگذارد. این ضعف‌ها را باید نظام به نوعی حل کند و دولت باید در این بخش بیشتر هوشیار باشد و این قدر ضعف نداشته باشد. 

6سال بعد از اعلام حکم قصاص به جرم قتل همسر و مادربزرگ
پزشک تبریزی با رضایت اولیای دم آزاد شد

نظر شما:

security code