مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد؛

کاشت ۳۵۰۰ اصله نهال توسط امدادگران هلال احمر گیلان


۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۱ چاپ

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان از کاشت ۳۵۰۰ اصله نهال توسط امدادگران در استان خبر داد و گفت: این تعداد اصله نهال با مشارکت منابع طبیعی و توسط امدادگران در نقاط مختلف استان غرس شد.

کاشت ۳۵۰۰ اصله نهال توسط امدادگران هلال احمر گیلان
کلانشهر: سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: به مناسبت یکصدمین سال تأسیس جمعیت هلال، کاشت نهال در نقاط مختلف گیلان انجام شد.

غلامی با اشاره به مشارکت امدادگران هلال احمر در کاشت نهال و درختکاری، افزود: ۱۵۰ امدادگر هلال احمر با حضور فرماندار شهرستان شفت، به کاشت ۳ هزار اصله نهال در خرفکل شفت اقدام کردند.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از کاشت ۳۵۰۰ اصله نهال توسط امدادگران در استان خبر داد و گفت: این تعداد اصله نهال با مشارکت منابع طبیعی و توسط امدادگران هلال احمر گیلان (در کلیه شعب شهرستان ها) در نقاط مختلف استان غرس شد.

 بر اساس اعلام مسئولان این طرح علاوه بر اینکه اقدامی بشردوستانه است و می تواند به سلامت جامعه و استان کمک کند، یک رکورد در زمان کاشت کشور نیز محسوب می شود که در اقدامی نمادین به همت هلال احمر در سطح کشوری انجام شد.

 در واقع تلاقی هفته منابع طبیعی با یکصدمین سالگرد جمعیت هلال احمر و نیاز کشور به کاشت درخت باعث انجام این حرکت بشردوستانه در استان گیلان و کشور بوده که به دنبال آن کاشت یکصد هزار اصله نهال در کشور به دستور وزیر جهاد کشاورزی و اعلام آن توسط مدیرعامل هلال احمر گیلان در این استان مرحله اجرایی یافت.

نظر شما:

security code