این فرد بدون صلاحیت پزشکی در یک پاساژ جراحی زیبایی و پوست انجام می داد

پلمب ۲ موسسه پزشکی غیر مجاز در حاجی آباد رشت


۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۳ | کد خبر: ۳۲۵۷۳ چاپ

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شناسایی و پلمب ۲ موسسه پزشکی غیر مجاز به دلیل ارائه خدمات درمانی توسط فردی بدون صلاحیت در رشت خبر داد.

پلمب ۲ موسسه پزشکی غیر مجاز در حاجی آباد رشت
کلانشهر: مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی، در خصوص فعالیت دو موسسه پزشکی غیر مجاز و ارائه خدمات درمانی توسط فردی بدون صلاحیت و پزشک گفت: این فرد اقدام به تأسیس دو موسسه پزشکی در یک پاساژ تجاری در خیابان انقلاب رشت کرده بود که در یکی از مراکز اقدام به انجام اعمال جراحی زیبایی، جراحی بینی، کاشت مو، کاشت ابرو و در مرکز دیگر اقدام به ارائه خدمات پوست و زیبایی شامل تزریق ژل، بوتاکس و... بدون حضور پزشک می‌کرد که هر دو موسسه توسط تیم بازرسان نظارت بر درمان دانشگاه، نمایندگان پلیس اماکن و سازمان تعزیرات حکومتی گیلان بازدید و دو موسسه پلمب و پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

دکتر میر فلاح با اشاره به اینکه بازرسان حوزه نظارت بر درمان دانشگاه در حال بازرسی و رصد فعالیت مراکز درمانی، موسسات و مطب‌ها در استان هستند افزود: با توجه به فعالیت مخفیانه افراد سود جو شهروندان گیلانی در صورت مراجعه به مراکز درمانی بدون پروانه و یا افراد مشکوک موضوع را از طریق سامانه ۱۹۰و یا مراجعه حضوری به اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه اطلاع دهند.