ترافیک در جاده‌های گیلان پرحجم و روان است


۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۶ | کد خبر: ۳۲۶۰۲ چاپ

رئیس پلیس راه گیلان: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۰۹ هزار خودرو وارد گیلان شدند.

ترافیک در جاده‌های گیلان پرحجم و روان است
کلانشهر: سرهنگ جاور صفاری با اشاره به اینکه هم اکنون در جاده‌های گیلان ترافیک پرحجم گزارش شده گفت: ترافیک، اما در جاده‌های ورودی عادی و روان است.
وی افزود: در ۲ روز گذشته ۱۰۹ هزار خودرو وارد گیلان شدند.
رئیس پلیس راه گیلان همچنین به محدودیت‌های ترافیکی هم اشاره کرد و گفت: برای افزایش ایمنی و آسان شدن عبور و مرور وسایل نقلیه در تعطیلات نوروز، محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و برعکس اعمال می‌شود.
وی افزود: رفت و آمد تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ دیروز آغاز شده و تا ۲۹ اسفند در جاده قدیم رشت – قزوین ممنوع است.
رئیس پلیس راه گیلان گفت: همچنین تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده اردبیل – آستارا هم از ساعت ۱۲ تا ۲۴ دیروز آغاز شده و تا ۲۹ اسفند در جاده آستارا – اردبیل به صورت رفت و برگشت ممنوع است.
به گفته‌ی سرهنگ صفاری محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های ۱، ۴، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در جاده قدیم رشت - قزوین و بالعکس اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راه گیلان گفت: همچنین تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده اردبیل – آستارا از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های ۱، ۴، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در جاده آستارا – اردبیل به صورت رفت و برگشت ممنوع است.