مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از ورود بیش از ۱۰۰ هزار خودرو به گیلان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۱۶ هزار و ۸۰۲ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است.

تردد بالغ بر ۲۰۸ هزار خودرو در محورهای گیلان طی ۴۸ ساعت اخیر

کلانشهر: غلامعلی نیک‌فهم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفرهای نوروزی در استان گیلان از چند روز گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: همواره در روزهای پایانی سال و ایام نوروز شاهد ورود خودروهای غیر بومی به استان گیلان بودیم که این استان نشان دهنده مسافرخیز بودن این استان است.

 

وی از ورود بیش از ۱۰۰ هزار خودرو به گیلان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۱۶ هزار و ۸۰۲ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به تردد بیش از ۲۰۰‌هزار دستگاه نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان گفت: در ۲ روز گذشته شاهد تردد بالغ بر ۲۰۸ هزار دستگاه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

 

نیک‌فهم با تأکید بر حضور نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی استان گیلان بیان کرد: با توجه به افزایش حجم تردد و ورود خودروهای غیربومی به گیلان در ایام نوروز، اکیپ‌های راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی گیلان به خصوص جاده‌های رشت ـ قزوین، و رودبار ـ رشت حضور دارند.