جاده پونل - خلخال مسدود شد


۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۶ | کد خبر: ۳۲۶۸۶ چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اعلام‌کرد: تردد در محورهای ارتباطی این استان عادی و روان است اما جاده پونل به خلخال مسدود شد.

جاده پونل - خلخال مسدود شد

کلانشهر: به گزارش روز چهارشنبه این اداره کل، با توجه به آغاز سال نو و حضور مسافران نوروزی در گیلان، اکثر محورهای اصلی این استان طی چند روز گذشته با حجم سنگین و نیمه‌سنگین ترافیک مواجه بودند به خصوص محور رشت - قزوین که طی ۲ روز گذشته بار ترافیک سنگینی داشت اما هم‌اینک تردد در محورهای اصلی گیلان عادی و روان است.

بر این اساس محور پونل به خلخال به دلیل نبود ایمن کافی تا اطلاع بعدی مسدود است .

همچنین با توجه به بارش باران که از آخرین شب سال در گیلان آغاز شده، مسافران نوروزی در این استان را غافلگیر کرد و برخی از هموطنانی که قصد داشتند به گیلان سفر کنند، منتظر کاهش باراندگی ها هستند از اینرو تا حدی بار ترافیکی در محورهای اصلی این استان کاهش یافته است.

افزایش نسبی دما طی روز های آینده در انتظار گیلان

اداره کل هواشناسی گیلان هم‌پیش بینی کرد: دمای هوا در این استان برای روزهای آینده افزایش نسبی خواهد داشت و بارش باران نیز کاهش می یابد.

هم اینک برای اکثر شهرهای استان گیلان در روز چهارشنبه بارندگی پیش بینی شده و هوای رشت نیز طی امروز بارانی با کاهش نسبی دما، وزش باد، رعد و برق و احتمال تگرگ پیش‌بینی شده که دمای هوای امروز هم بین هشت تا ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

امروز چهارشنبه دوم فروردین ماه، شهرستان‌های تالش و بندرآستارا با حداکثر ۱۱ درجه گرمترین و دیلمان با حداقل صفر درجه سردترین شهرهای گیلان پیش‌بینی شده است.

برای روز پنجشنبه سوم فررودین ماه نیز آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده اما شهرهای این استان با افزایش نسبی دما روبرو خواهند بود.