
پژمان نوری مالک جدید باشگاه ملوان بندر انزلی شد.
به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، فرماندار بندرانزلی امروز گفت: در جلسهای فوق العاده که پیش از ظهر امروز در فرمانداری انزلی برگزار شد مالکیت ملوان بندر انزلی از محسن میرابی به پژمان نوری بازیکن پیشکسوت این باشگاه منتقل شد.
اسماعیل حیدری آزاد با بیان اینکه جلسه امروز با حضور اعضای شورای تامین رییس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال انزلی و تعدادی از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد افزود: پس از بحث و بررسیهای صورت گرفته و نظر به اجرا نشدن تعهدات مطروحه در قرارداد منعقد شده با محسن میرابی این قرارداد فسخ شد.
وی در پایان گفت: برای احترام گذاشتن به خواسته مردم بندر انزلی و طرفداران تیم ملوان مالکیت این باشگاه به پژمان نوری محول شد.
نظر شما:
جام حذفی این فصل برگزار نمیشود
خطر بیماری قلبی در زنان با وزنه زدن کاهش مییابد
افزایش طول عمر فقط با ۹۰ دقیقه تمرین قدرتی در هفته
بلاتکلیفی در ملوان؛ مازیار زارع در انتظار شفافیت وضعیت مدیریتی باشگاه
جام حذفی فوتبال برگزار نخواهد شد
حبس ۲ دوومیدانیکار ایران در کرهجنوبی و تبرئه ۲ نفر دیگر