ملی پوش فوتسال زنان:

 فدراسیون فوتبال لباس‌هایمان را پس گرفت


۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۳ | کد خبر: ۳۳۱۲۴ چاپ

مهسا کمالی، ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: فدراسیون فوتبال پس از تورنمنت کافا از ما خواست تا لباس‌ها، کوله‌پشتی و چمدان‌ها را به آنها بازگردانیم. نمی‌دانم؛ شاید لباس‌ها اجاره‌ای بود.

 فدراسیون فوتبال لباس‌هایمان را پس گرفت
کلانشهر: ملی‌پوش فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال پس از تورنمنت کافا از ما خواست تا لباس‌ها، کوله‌پشتی و چمدان‌ها را به آنها بازگردانیم. نمی‌دانم؛ شاید لباس‌ها اجاره‌ای بود.

مهسا کمالی  درباره اتفاقاتی که بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در کافا رخ داد، اظهار داشت: پس از آنکه در بهمن سال گذشته از تورنمنت کافا ازبکستان بازگشتیم فدراسیون فوتبال تمامی لباس‌ها، چمدان و کوله‌پشتی کل اعضای تیم ملی فوتسال بانوان را پس گرفت.

وی افزود: نمی‌دانم لباس‌ها اجاره‌ای است یا خیر؛ اما این حرکت زشت بود. فدراسیون فوتبال حتی پس از دیدار با روسیه در بازی‌های بین‌المللی نوروزگاه نیز از بازیکنان خواست تا لباس تیم ملی را به آنها بازگردانند.

ملی‌پوش فوتسال بانوان عنوان کرد: شاید آن بازیکنان دوست داشتند تا لباسی که در مسابقات با آن بازی کردند، نگه دارند. فدراسیون به ما پول توجیبی داد اما گفت که باید این لباس‌ها را برگردانیم. بالاخره بیشتر بازیکنان تیم جوان بودند و شاید دیگر به تیم ملی دعوت نشوند و آرزو داشتند تا آن لباسی که در کافا یا دیدار برابر روسیه با آن بازی می‌کردند را به عنوان یادگاری داشته باشند.