سمیعی:

استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است


۱۴۰۲/۰۱/۲۳ - ۲۰:۱۲ | کد خبر: ۳۳۱۴۹ چاپ

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به زمان اعلام شده از سوی AFC گفت: با توجه به بارگذاری مستندات قرار است ۲۵ خردادماه در این خصوص اظهار نظر شود و هنوز استقلال از آسیا حذف نشده است.

استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است

کلانشهر: فرشید سمیعی در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به مطالب مطرح شده در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال در آسیا تاکید کرد: استقلال نمی‌تواند از آسیا حذف شود چراکه اظهار نظر در اواخر خردادماه صورت می‌گیرد و بعد از ۲۵ خرداد مشخص می‌شود که بارگذاری‌ اطلاعات به کجا ختم می‌شود.

وی ادامه داد: در این خصوص فقط مسائل مالی مطرح نیست و ۴ آیتم دیگر هم وجود دارد که باید انجام شود و بعد از آن AFC شرایط را اعلام خواهد کرد.

او در مورد بدهی استراماچونی هم گفت: در خصوص استراماچونی که رای به کمیته انضباطی ابلاغ شده بود، باشگاه از طریق حقوقی درخواست رای کرده است. وقتی جزییات رای ابلاغ شود بدون شک باشگاه اعتراض خواهد کرد اما این اعتراض مانع از اجرای حکم در خصوص بسته شدن پنجره استقلال نمی‌شود. یعنی در خصوص مالی رای را تعلیق می‌کند اما در بخش غیرمالی رای اجرا می‌شود و اعتراض باشگاه مانع عدم آن نمی‌شود مگر آنکه هر چه زودتر بدهی استراماچونی پرداخت شود.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد مجمع آتی و انتخاب مدیرعامل آبی‌پوشان تهرانی این باشگاه هم تاکید کرد: مجمع باشگاه استقلال در روز ۵ اردیبهشت برگزار می‌شود. سه وزیر اقتصاد و دارایی که بخشی از امور را به سازمان خصوصی سازی واگذار کرده، وزیر ورزش و جوانان و وزیر دادگستری در مجمع خواهند بود و در مورد هیئت مدیره تصمیم‌گیری می‌شود و هیئت مدیره هم در مورد انتخاب مدیرعامل به جمع بندی می‌رسد.

سمیعی در خصوص اتفاقات اخیر و مسایل مطرح شده میان فتح‌الله زاده و سازمان خصوصی‌سازی یادآور شد: سازمان خصوصی سازی مدارک و مستنداتی دارد و فتح‌الله‌زاده هم مدارک خود را ارائه کرده است. در نهایت قرار است این مساله در دادگاه بررسی شده تا رای صادر شود.