این آمار در کشورهای دیگر بود، دولت عوض می شد

اعتراض روزنامه اطلاعات به کشته شدن هزار نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز


۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۶ | کد خبر: ۳۳۲۲۳ چاپ

روزنامه اطلاعات نوشت: در همین تعطیلات نوروز حدود هزار نفر در جاده‌های کشور کشته شدند. چنین آماری اگر در برخی کشورها رخ دهد، دولت عوض می‌شود. کم اتفاقی نیست هزار انسان که اغلب جوان هستند، طی دو هفته در جاده کشته شوند.

اعتراض روزنامه اطلاعات به کشته شدن هزار نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز

کلانشهر: روزنامه اطلاعات از وضعیت صنعت خودروسازی در کشور انتقاد کرده و با اشاره به کشته شدن هزار نفر در تصادفات جاد‌ه‌ای در تعطیلات نوروز یادآور شده: چنین آماری اگر در برخی کشورها رخ می‌داد، دولت عوض می‌شد.

به گزارش اطلاعات، در همین تعطیلات نوروز حدود هزار نفر در جاده‌های کشور کشته شدند. چنین آماری اگر در برخی کشورها رخ دهد، دولت عوض می‌شود. کم اتفاقی نیست هزار انسان که اغلب جوان هستند، طی دو هفته در جاده کشته شوند. آمار سالانه تلفات جاده‌ای، ۵ر۲ برابر آما تلفات سالانه غیرنظامیان جنگ اوکراین بوده است. به گفته رئیس پلیس راهور کشور هر یک نفر در جاده می‌میرد ۳ر۸ میلیارد تومان خسارت وارد می‌شود. تلفات جاده‌ای پارسال در ایران، طبق آمار بیش از تلفات جاده‌ای ۲۷ کشور اتحادیه اروپا بوده است.

 
این روزنامه در ادامه نوشته است: صنعت خودروسازی داخلی کماکان خودروهایی می سازد که به نسبت خودروهای جهانی ناایمن، پرمصرف، و گران است و جالب است که به تایید آمار و ارقام، هم مشتری‌ها از خرید آن زیان می‌کنند و هم کارخانه! با این اوضاع باز اصرار دارد به همین شیوه ادامه دهد چون یا نمی‌خواهد یا دیگر نمی‌تواند به اصول باز گردد.

میانگین سن فوتی های کشور ۶۶.۲ سال
عمرِ گیلانی ها طولانی تر است

نظر شما:

security code