جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۱۱ نفر از عاملان نزاع دسته‌جمعی که با عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد باعث اخلال در نظم عمومی در منطقه حمیدیان شهرستان رشت شده بودند، خبر داد.

دستگیری ۱۱ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی با سلاح سرد در حمیدیان رشت

کلانشهر: سردار حسین حسن ‎پور در گفت‌وگو با خبرنگاران، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و گفت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.

وی در ادامه گفت: در پی نزاع دسته‌جمعی، عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد و اخلال در نظم و آسایش عمومی توسط تعدادی از اراذل و اوباش در منطقه حمیدیان شهرستان رشت و نارضایتی شدید شهروندان در این خصوص، پیگیری مضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات فنی و با اشرافیت اطلاعاتی ۱۱ نفر از عاملان این درگیری را شناسایی و آنها را دستگیر کردند، افزود: از این افراد دو قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

حسن پور با اشاره به اینکه متهمان علت درگیری را قدرت‌نمایی عنوان کردند، گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

وی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.