رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب آنی یک مرکز روانشناختی متخلف به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و ترویج بی‌حجابی در شهر رشت خبر داد.

پلمب مرکز روانشناختی در رشت به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و ترویج بی‌حجابی

کلانشهر: سرهنگ علی حیدرخواه، اظهار داشت: آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی و توانبخشی مکانی برای علم‌آموزی، درمان و بالا بردن سطح دانش افراد است و نباید به مکانی برای برپایی مراسمات نامتعارف و ترویج دهنده فرهنگ غرب تبدیل شود.

وی در ادامه گفت: در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی برپایی مراسم نامتعارف و غیرمجاز در یک مرکز روانشناختی در منطقه بلوار گیلان شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان قرار گرفت.

 

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی محل مورد نظر و پلمب آنی این مرکز به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و ترویج بی‌حجابی با هماهنگی قضائی خبر داد و بیان داشت: متصدی 44 ساله این مکان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف و مراکز آموزشی و توانبخشی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.