
آرمین هادی پور از فردا در مرحله دوم مسابقات گرند پری در ژاپن با حریفان مصاف خواهد داد.
به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آرمین هادی پور از گیلان به همراه 5 ملی پوش دیگر عازم مسابقات جهانی گرند پری در ژاپن شد.
مرحله دوم مسابقات گرند پری 2019 از فردا با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در 2 بخش مردان و زنان در شهر چیبای ژاپن آغاز می شود.
به نفرات اول تا سوم این رقابت ها به ترتیب ۴۰، ۲۴ و 14 و 4 دهم امتیاز در رده بندی المپیکی و همچنین 5، 3 و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.
خطر بیماری قلبی در زنان با وزنه زدن کاهش مییابد
افزایش طول عمر فقط با ۹۰ دقیقه تمرین قدرتی در هفته
هادی ساعی: از مبینا نعمتزاده راضی نیستم/ کمیته فنی درباره او تصمیمگیری میکند
حبس ۲ دوومیدانیکار ایران در کرهجنوبی و تبرئه ۲ نفر دیگر