رئیس پلیس راه گیلان، ترافیک در محدوده باند شمال به جنوب محور سراوان - امامزاده هاشم را نیز سنگین و پر حجم دانست و افزود: با توجه به خروج مسافران از استان، بار ترافیک در ورودی شهر رودبار نیز سنگین و پر حجم است.

ترافیک سنگین و پر حجم در رودبار/ ۵ نفر در جاده های گیلان جان باختند

کلانشهر: سرهنگ جاور صفاری، با بیان اینکه از صبح امروز به عنوان روز پایانی تعطیلات شاهد خروج مسافران از استان گیلان هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای منتهی به سراوان - امامزاده هاشم به ویژه محورهای فومن - سراوان و سنگر - سیاهکل سنگین و پر حجم است.

 

وی ترافیک در محدوده باند شمال به جنوب محور سراوان - امامزاده هاشم را نیز سنگین و پر حجم دانست و افزود: بار ترافیک در ورودی شهر رودبار نیز سنگین و پر حجم است.

 

رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری باران، کلیه محورهای مواصلاتی استان را متاثر از حجم زیاد خودروی های ورودی دانست و تصریح کرد: در محور آستارا - اردبیل نیز با ترافیک نیمه سنگین، اما روان مواجه هستیم.

 

صفاری با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در همه محورهای استان متراکم است، اضافه کرد: متاسفانه پنج سفر از هموطنان طی چهار روز گذشته بر اثر وقوع حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند لذا مسافران به هنگام خروج از استان عجله و شتاب نکنند و رفتارهای پر خطر و سرعت و سبقت غیر مجاز نداشته باشند.

 

به گزارش ایسنا، از ۳۰ فروردین ماه لغایت ۲ اردیبهشت ماه ۳۹۵ هزار و ۸۴۶ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان و ۲۵۳ هزار و ۴۷۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده اند.