۲خانم معلمِ نمونه ی گیلانی را بشناسیم


۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۶ | کد خبر: ۳۳۵۸۴ چاپ

طبق ارزیابی‌های انجام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش۲ تَن از هفت معلم معرفی شده از استان گیلان برگزیده کشوری شدند.

۲خانم معلمِ نمونه ی گیلانی را بشناسیم
کلانشهر: زینب فتحی‌زاده آموزگار مدرسه سیدجمال‌الدین اسدآبادی بخش سنگر در مقطع پایه پنجم ابتدایی، کارشناس رشته روانشناسی عمومی یکی از این دو معلم برتر کشوری است او که ۱۱ سال سابقه تدریس در مقطع ابتدایی دارد و عاشقانه به این کار مشغول است، اینک هفت سالی می‌شود که سرگروه آموزش پایه پنجم است.

فتحی‌زاده دارای سوابق علمی و پژوهشی اعم از تالیف و ترجمه کتاب هم هست، چاپ مقاله در زمینه فرهنگی و اجتماعی در موضوعی چون اهمیت آموزش مهارت‌های زندگی، تولید بیش از ۲۰ محتوی آموزشی با نرم‌افزارهای مختلف، اقدام‌پژوهی در مورد علاقمندکردن دانش‌آموزان در برپایی نماز، تهیه درسنامه از کتاب ریاضی پایه پنجم، روایت پژوهشی در مورد مشکلات املایی دانش‌آموزان و نقد و بررسی مباحثی از کتاب ریاضی و علوم پایه پنجم و مدرس کارگاه‌های مختلف ریاضی و فارسی برخی دیگر از اقدامات و تلاش‌های او در حوزه علمی، آموزشی است.

کسب مقام اول استانی در تولید محتوی الکترونیکی سال ۹۶، کسب مقام اول معلم نمونه در منطقه، کسب عنوان نخست منطقه‌ای معماری نوین تدریس سال ۹۷، کسب مقام اول منطقه در مسابقه احکام و عنوان اول معلم منتخب آموزشگاهی نیز از جمله عناوین این معلم گیلانی است که در مدت فعالیت خود کسب کرده است.

اما مژده قربانعلی‌زاده دبیر مدرسه شبانه‌روزی عشایری فاطمیه شهرستان املش در گروه درسی علوم اجتماعی دیگر معلم گیلانی برگزیده کشوری در سال جاری از استان و دارای مدرک تحصیلی دکتری جامعه‌شناسی گرایش مسایل اجتماعی از دانشگاه تهران است.

او رتبه ۶۶ کنکور سراسری در مقطع کارشناسی، رتبه ۱۴ در کارشناسی ارشد و رتبه هفتم کنکور سراسری در مقطع دکتری را دارد.

سوابق قربانعلی‌زاده هم در مدت فعالیت و تدریس، سرگروهی استانی رشته علوم اجتماعی و سواد رسانه‌ای از سال ۹۷ تا ۹۹، سرگروه استانی سنجش و ارزیابی متوسطه، عضو تحریریه مجله رشد علوم اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از سال ۹۹ تاکنون، داور جشنواره‌های مختلف در سطح استانی و عضو گروه اعتبارسنجی کتاب درسی جامعه شناسی "متوسطه دوم" می باشد.

تالیف ۲ کتاب شامل روش تحقیق در محتوی کتاب‌های درسی و کتاب هویت ملی در کتاب درسی اجتماعی چاپ ۹۳، هشت مقاله در مجلات مختلف کشور، برخورداری از چندین طرح پژوهشی استانی تاثیر سرمایه اجتماعی به موفقیت شغلی معلمان و چالش‌های آموزشی دانش‌آموزان استثنایی از دیگر سوابق است.

معلم نمونه سطح منطقه سال ۹۴ و نویسنده برتر سال ۹۵ از دیگر موفقیت‌های این آموزگار است، این ۲ معلم نمونه گیلان همراه با سایر معلمان سراسر کشور امروز "سه‌شنبه" به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند.

*عکس تزئینی است

نظر شما:

security code