سارق حرفه‌ای منازل در انزلی دستگیر شد


۱۴۰۲/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۱ چاپ

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل مسکونی و اعتراف وی به ۲۵ فقره سرقت در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

سارق حرفه‌ای منازل در انزلی دستگیر شد

کلانشهر: سردار عزیزاله ملکی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل مسکونی در شهرستان بندرانزلی طی هفته‌های اخیر، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سردار ملکی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های وقوع جرم، متهم این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری سارق ۳۵ ساله این پرونده خبر داد و افزود: متهم سابقه‌دار این پرونده در بازجویی‌های صورت گرفته به ۲۵ فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی با اشاره به ارزش ۶۰ میلیارد ریالی اموال سرقتی کشف شده بیان داشت: پنج مالخر که با این سارق همکاری داشتند نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

وی، پیشگیری از وقوع سرقت، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌های مجموعه انتظامی دانست و گفت: مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزمی همگانی را می‌طلبد و همگان باید پلیس را در این زمینه یاری کنند.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: مردم باید نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس در بحث پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته باشند تا فرصت ارتکاب جرم از سارقان سلب شود.