در روز‌های گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن، فردی که محافظ خواننده سرود «سلام فرمانده» توصیف شده، با یک مامور سرباز راهور برخورد داشته است.

تایید خبر درگیری «محافظ» خواننده «سلام فرمانده» با سرباز راهور/مداح لنگرودی از سرباز راهور دلجویی کرد
کلانشهر: پایگاه خبری پلیس نوشت:در پی بر گزاری  مراسم جشن تکلیف  دختران مدارس ابتدایی، پلیس راهور شهرستان  اقدام به اجرای  طرح ترافیکی و اعمال محدودیت در شاهین شهر اصفهان می کند که در حین اجرای طرح خودروی مجری برنامه قصد ورود به محدوده  طرح را داشته  ولی توسط  مامورین با ممانعت مواجه می شود .

در پایان مراسم و هنگام ترکِ محل؛ یکی از  سرنشینان خودرو در مواجهه مجدد به عامل راهور مستقر پرخاش نموده که با حضور  عوامل انتظامی حاضر در محل ، موضوع  مدیریت  می شود .

شایان ذکر  است ساعاتی بعد ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه ضمن دلجویی و عذرخواهی از مامورِ راهنمایی و رانندگی (سرباز  راهور) رضایت نامبرده را جلب کرد.

لازم به ذکر است که در روز‌های گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن، فردی که محافظ خواننده سرود «سلام فرمانده» توصیف شده، با یک مامور سرباز راهور برخورد داشته است.

ابوذر روحی که سال 1362 در روستای لیلاکوه لنگرود متولد شد ه از سن 9سالگی مشغول مداحی است. او سال 1401 با خواندن سرودی با همراهی 313 نفر برای امام زمان و رهبر انقلاب بنام «سلام فرمانده» به شهرت رسید.
سلام فرمانده رشت

سرود سلام فرمانده به دفعات از صدا و سیما پخش شد و در سال 1401 و پس از آن در بسیاری از شهرها و مدارس ایران اجرا شده است.
اجتماع «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی برگزار شد/تصاویر

روحی که پیش از این مسئول «هیات منتظرات ظهور» بود گفته است که آن هیات را به قرارگاه فرهنگی تبدیل کرده است.

نظر شما:

security code