بنر جنجالی تبلیغ حجاب علاوه بر واکنش گسترده کاربران فضای مجازی با واکنش جالب طراحش «علی میری» نیز روبرو شده است. او نوشته بدون اجازه از این تصویر استفاده شده است و طراحی چند سال قبل او انتقاد از رفتار بعضی مردان بوده است

طراح بنر «مردِ چشم چران» چه گفت؟؛ مصادره به مطلوب برای حق الناس!
کلانشهر : بنری از تبلیغ حجاب بین کاربران فضای مجازی با واکنش گسترده روبرو شده است. استفاده از این بنر برای تبلیغ حجاب از سوی طراحش «علی میری» نیز مورد نقد قرار گرفته است.

به گزارش فرارو؛ میری در استوری اینستاگرامی برای مخاطبانش گفته این تصویر برای چند سال قبل بوده و نوشته است. «بدون اجازه استفاده کردن، امضا رو حذف کردن، مصادره به مطلوب کردن. جالبیش این‌که از حق الناس هم صحبت می‌کنند. داداش میشه روی خودت کار کنی جای اینکه مارو بفرستی بهشت؟!»

او همچنین از مخاطبانش خواسته تا کپشن طرح چند سال قبل را نیز بخوانند. میری در کپشن نوشته بوده: «مردی که مثلا روی ناموسش غیرت داره، خیلی بهتره که یه ذره از غیرتشو روی تقوای خودش، اخلاق خودش و انسانیت داشته باشه و همچنین روی ناموس بقیه!

همون خدایی که ازش نقل قول می‌کنیم که زن را به پوشیدگی امر کرده، قبل (از آن) مرد را امر به فروبستن چشمانش کرده؛ این که زن حجاب (بر سر) کنه که شما آقا یه وقت به گناه نیافتی، نمی‌دونم از کجا دراومده!

پ‌ن: حداقل بچه رو بگیر ازش گناه داره بنده خدا!»

در هفته های اخیر بنرهایی در راستای تبلیغ حجاب به صورت گسترده در سطح شهر دیده می شود که با واکنش کاربران و منتقدان روبرو شده؛ برخی این بنرها را برای تبلیغ حجاب ناکارآمد می‌دانند و برخی از آثار سوء این تصاویر سخن می‌گویند.

نظر شما:

security code