نامه عجیب شهردار نمونه گیلان در ۵۶ سالگی؛درخواست استخدام در شهرداری کومله لنگرود

اختصاصی کلانشهر: منوچهر مهدی پور شهردار 56 ساله کومله لنگرود با ارسال نامه‌ای به استانداری گیلان خواستار جذب رسمی خود در این شهرداری شد.

او از سال 98 با مدرک دکترای جغرافیا و مدیریت برنامه‌ریزی به عنوان شهردار کومله مشغول فعالیت است.

مهدی پور که در دوره فعالیت دو شورای پنجم و ششم کومله به عنوان شهردار مشغول کاراست بهمن ماه 1401 طی نامه ای به مدیرکل اداره امور شهری و شوراهای استانداری گیلان از او درخواست کرده است که او در قالب نیروی قرارداد کار معین در شهرداری کومله جذب شود.

در نامه شهردار کومله که در صفحه اینستاگرامی راهبرد گیلان منتشر شده، خطاب به خسرو آرنگ مدیرکل اداره امور شهری و شوراهای استانداری گیلان آمده است: بدینوسیله به استحضار می رساند در خصوص تامین نیاز ضروری به نیروی قرارداد کار معین (مشخص) به استناد تبصره ۲ بند ۱۵ بخشنامه به شماره ۸۲۲۲۷ مورخ ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ وزارت کشور نسبت به جذب آقای منوچهر مهدی پور(یعنی شهردار فعلی کومله) بعنوان نیرو قرارداد کار معین (مشخص) در پست سازمانی کارشناس سیما منظر و فضای سبز شهری و فرآیند گزینش و حراست براساس مجوز مندرج در بخشنامه به پیوست مدارک مورد نیاز جهت اقدامات بعدی به حضور ایفاد می گردد.

گفتنی است شهرداری که خواستار استخدام خود در شهرداری کومله شده تیرماه سال گذشته به عنوان شهردار نمونه استان گیلان انتخاب شده بود. همچنین براساس انتخاب او به عنوان شهردار از سوی دو شورای پنجم و ششم شهر کومله در شرق گیلان به نظر می رسد که او در کار خود فردی موفق به حساب می آید. شاید طرح چنین درخواستی در آستانه سن بازنشستگی نوعی آینده نگری و یا جهت حضور در مشاغل مدیریتی دیگر باشد که پیش شرط آن رابطه استخدامی و داشتن کد پرسنلی در ارگان‌های رسمی کشور است.

هنوز شهردار کومله نسبت به این موضوع واکنشی نداشته است.

منوچهر مهدی پور