حضور «سیدمجتبی حسینی» به عنوان سرمربی تیم امید ایران قطعی شد.

حسینی را سرمربی تیم امید بدانید/ لیست بازیکنان تا فردا اعلام می‌شود

کلانشهر: پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید به نظر می‌رسد مسولان فداسیون به گزینه نهایی خود یعنی سیدمجتبی حسینی رسیده‌اند و سرمربی پیکانی‌ها ظرف امروز یا فردا روی نیکمت امیدهای ایران خواهد نشست.

 

این در حالی است که از همان ابتدا حسینی گزینه اصلی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان برای هدایت امیدها بود و فدراسیون فوتبال و مهدی تاج نیز نظر قلعه‌نویی را برای انتخاب سرمربی تیم‌های پایه ارجح دانسته بود، اما با روی کار آمدن حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید شرایط کمی متفاوت شد.

 

کاشانی که از همان ابتدا مخالفت خود را با گزینه قلعه‌نویی اعلام کرده بود سعی بر آن داشت تا مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن را به نیکمت امیدها برساند، اما این گزینه خیلی سریع با مخالفت فدراسیون‌نشینان روبرو شد و کاشانی برای اینکه بتواند گزینه خود را سرمربی امید کند نام افشین قطبی سرمربی اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس را به مسئولان فدراسیون پیشنهاد کرد.

 

نام قطبی مسئولان فدراسیون را کمی وسوسه کرد و باعث شد به کاشانی فرصت دهند تا او مذاکرات لازم را با قطبی انجام دهد اما از همان ابتدا هم می‌شد حدس زد که آمدن قطبی به تیم امید با توجه به قرارداد دلاری او در کانادا کمی عجیب است و شاید مسئولان تیم امید با معرفی او به دنبال حذف نام حسینی بودند.

 

اما در نهایت امروز حضور سیدمجتبی حسینی در تیم امید قطعی شده و نام ۵۰ بازیکن ظرف امروز و فردا به صورت رسمی از سایت فدراسوین فوتبال اعلام خواهد شد تا این بازیکنان زیر نظر کادر فنی جدید کار خود را آغاز کنند.

 

حضور مارکار آقاجانیان به عنوان مشاور فنی در دست بررسی است، اما به طور قطع یک مدیر فنی با تجربه به کادر امیدها اضافه خواهد شد و شنیده می‌شود حمید درخشان بهترین گزینه فدراسوین فوتبال و امیر قلعه‌نویی برای مدیریت فنی این تیم است.

 

مسئولان تیم امید نیز به دنبال این هستند تا یک دستیار خارجی را به کادر فنی تیم امید اضافه کنند.