محمود احمدی‌نژاد در یکی از روزهایی که به عنوان رئیس جمهور ایران فعالیت می‌کرد از رهبر انقلاب درخواست کرده بود اجازه‌ی ساخت یک اتوبان از جمکران قم تا فرودگاه امام خمینی تهران را صادر کند تا در صورت ظهور امام دوازدهم شیعیان،حضرت مهدی(ع) در ترافیک گرفتار نشود و سریع به مسجد جمکران برسد!

سند اظهارات محمود احمدی نژاد برای تاسیس اتوبان از جمکران تا فرودگاه امام برای ظهور امام زمان!/عکس
اختصاصی کلانشهر : غلامعلی رجایی از فعالین سیاسی و مدرس دانشگاه سالها به عنوان مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از همراهان بنیانگذار جمهوری اسلامی که سابقه ریاست مجلس، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مسلحت نظام را داشت فعالیت کرد.

 رجایی  تاکنون بیش از 30 عنوان کتاب درباره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر کرده است. یکی از کتاب های منتشر شده توسط او با عنوان 

 «سال‌های آخر،5سال همراهی با اکبر هاشمی رفسنجانی» شامل خاطره‌ای است که بواسطه عجیب بودن برای چندمین بار طی سال‌های اخیر در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده است. 
سند اظهارات محمود احمدی نژاد برای تاسیس اتوبان از جمکران تا فرودگاه امام برای ظه

در خاطره منتشر شده در این کتاب با عنوان «‏امام زمان و ترافیک اتوبان قم»  آمده است:

یک روز که با آقای هاشمی ‏ تنها بودم و حرف آقای احمدی نژاد به میان آمد. خاطره عجیبی برای من تعریف کرد و گفت: یک روز که با آقا (رهبر انقلاب) دیدار داشتم تا وارد شدم ‎دیدم می خندد. سبب خنده را پرسیدم،گفت قبل از شما آقای احمدی نژاد اینجا بود مطلبی گفت که ابتدا احساس کردم دارد شوخی می کند ولی وقتی اصرار کرد متوجه شدم نه دارد جدی می گوبد و شوخی نمی کند۔

 پرسیدم مگر چی گفت؟ آقا گفت آقای احمدی نژاد به من گفت:به دولت اجازه بدهید اتوبانی از فرودگاه امام خمینی تا جمکران(قم) بسازیم۔

 به او گفتم اتوبان قم که هست؟ گفت: نه، اگر امام زمان ظهور کنند و بخواهند به جمکران بروند در ‏ شلوغی اتوبان قم گیر نکنند و یک راست به مسجد جمکران بروند!
سند اظهارات محمود احمدی نژاد برای تاسیس اتوبان از جمکران تا فرودگاه امام برای ظه

گفتنی است محمود احمدی نژاد از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ به عنوان ششمین رئیس‌جمهور ایران فعالیت کرد. احمدی نژاد هم‌اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

او در دوران ریاست جمهوری‌اش بارها اعلام کرد که دولت امام زمانی است و برای ظهور او تلاش می‌کند. تعدادی از دولتمردان احمدی نژاد بعدها به جریان انحرافی مشهور شدند.