شهردار بندر کیاشهر در گفت وگو با کلانشهر:

حتی یک متر زمین هم از سوی شهرداری بندرکیاشهر به باشگاه استقلال تهران داده نشده است


۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۴ | کد خبر: ۳۴۳۳۵ چاپ

 شهردار بندر کیاشهر به کلانشهر می گوید اساسا ماجرای زمینی که از سوی حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی‌سازی در رسانه ها مطرح شده ارتباطی به شهرداری بندر کیاشهر ندارد.

حتی یک متر زمین هم از سوی شهرداری بندرکیاشهر به باشگاه استقلال تهران داده نشده است
اختصاصی کلانشهر:مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر در گفت و گو با کلانشهر تاکید کرد که هیچ زمینی از سوی شهرداری بندر کیاشهر به باشگاه استقلال تهران داده نشده است.

توضیحات شهردار بندر کیاشهر در واکنش به انتشار مطلبی در کلانشهر بود که در آن درباره‌ی انتشار خبر واگذاری 4هکتار زمین از سوی شهرداری بندر کیاشهر به باشگاه استقلال تهران سوالاتی مطرح شده و خواستار شفاف سازی موضوع از سوی شهردار و مسئولان امر بود.(اینجا بخوانید)

حالا شهردار این بندر در شرق گیلان به کلانشهر می گوید اساسا ماجرای زمینی که از سوی حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی‌سازی در رسانه ها مطرح شده ارتباطی به شهرداری بندر کیاشهر ندارد.

عاطفی توضیح داد که براساس اطلاعات موجود، این زمین در دهه 80 توسط باشگاه استقلال از یک مالک خصوصی و نه شهرداری کیاشهر خریداری شده بود.

عاطفی تاکید کرد که حتی یک متر زمین از سوی شهرداری بندر کیاشهر به صورت رایگان یا اخذ وجه در اختیار باشگاه استقلال قرار نگرفته است.

شهردار بندرکیاشهر در پایان گفت وگو با کلانشهر گفت: این که سرنوشت زمین خریداری شده از سوی باشگاه استقلال در دهه 80 از یک مالک حقیقی چه شده ارتباطی به مجموعه شهرداری ندارد و نمی‌توانیم درباره آن اظهار نظر کنیم.

گفتنی است طی روزهای اخیر استوری حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی‌سازی در اینستاگرام پیرامون روند عجیب فروش زمین 4هکتاری استقلال در بندر کیاشهر باعث اظهار نظرات مختلفی بین کاربران گیلانی فضای مجازی شده است.

در استوری قربانزاده آمده بود که مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر مدعی شده که یک زمین چهار هکتاری برای ایجاد کمپ تمرینی به باشگاه استقلال تهران داده شده و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال آن را به اسم روزنامه استقلال جوان منتقل کرده و در ادامه نیز آن را به یک شخص حقیقی فروخته است. فتح‌الله‌زاده هم بعد از انتشار این پیام از سوی رئیس سازمان خصوصی سازی موضوع را تکذیب کرد و گفت که درباره موارد اتهامی پیرامون زمین در دادگاه تبرئه شده است.

دلیل انتقاد شماری از اهالی ورزش و مردم گیلان بعد از رسانه‌ای شدن موضوع، این بود که چرا وقتی تیم‌های مختلف ورزشی گیلان درگیر مشکلات اساسی هستند، یک شهرداری در گیلان باید به تیم غیر گیلانی زمین اهدا کند. موضوعی که حالا از سوی مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر تکذیب شده است.