رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد؛

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در رشت


۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۳ | کد خبر: ۳۴۳۳۸ چاپ

رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در رشت
کلانشهر- سرهنگ علی احمدپور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه پس از انجام اقدامات فنی و نامحسوس، صحت موضوع محرز و خودرو سمند متهم حین جابجایی مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان رشت مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳ کیلو و ۳۵۵ گرم ماده مخدر از نوع هروئین کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان ادامه داد: قاچاقچی ۴۸ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ احمدپور با بیان اینکه مواد مخدر به دلیل تأثیری که بر مغز انسان می‌گذارند، میل به مصرف مجدد را در فرد ایجاد می‌کنند و او را در مسیر اعتیاد قرار می‌دهند، اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از عوامل مهم و بسیار تأثیرگذار در روند ناامنی، کاهش احساس امنیت، فروپاشی بنیان خانواده، تزلزل فرد و از هم گسیختگی در جامعه است.

وی با اشاره به مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف گرفته‌اند، تصریح کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت آنها، گام برمی‌دارد.

 

 

نظر شما:

security code