مشکوک شدن پلیس پایانه به همراهی یک دختر نوجوان با ۳ مرد

ربودن دختر ۱۴ ساله در راه مدرسه


۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۴ | کد خبر: ۳۴۳۴۳ چاپ

 رباینده‌ها طی تماسی با خانواده دختر درخواست ۲۰ عدد سکه تمام برای آزادی نوجوان 14 ساله کردند.

کلانشهر: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان ۱۴ ساله از دست آدم‌ربایان در تهران و دستگیری ۳ گروگانگیر خبر داد.

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: هفتم خردادماه در پی ربایش نوجوانی ۱۴ ساله در راه مدرسه در شرق تهران بلافاصله تیم‌هایی از پلیس وارد عمل شدند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد 3 نفر مرد از اتباع کشور همسایه دختر را ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه مأموران با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند گفت: رباینده‌ها طی تماسی با خانواده دختر درخواست ۲۰ عدد سکه تمام برای آزادی دختر کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پس از تحقیقات گسترده پلیسی و اعلام مشخصات دختر نوجوان به سایر واحدها سرانجام در روز ۱۴ خرداد مأموران کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب به 3 مرد و یک دختر که از شهر بم وارد تهران شده بودند مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به متهمان مراجعه کردند.

وی ادامه داد: متهمان با رؤیت مأموران قصد پنهان کردن هویت دختر نوجوان را داشتند که پلیس با درایت دختر ربوده شده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند وی را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد نمایند و عامل اصلی و ۲ نفر همدست وی را دستگیر کنند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه متهمان ۱۸ تا ۳۰ ساله در همان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشودند و به آدم ربایی با همدستی یکدیگر اعتراف کردند گفت: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.